Aangekomen in Queenstown
18 september 2009 - Queenstown, Nieuw-Zeeland
Hallo,
Weer even een update-je vanuit zonnig Nieuw Zeeland. Helaas alleen foto's want ik wordt nu uit het internet cafe getrapt. Morgen zal ik proberen wat zinnigs te vertellen over de afgelopen dagen.

Dat is niet zo mooi, dat je uit het internet cafe
getrapt wordt.Maar morgen horen we meer misschien.
Wel mooie foto's. Het is wel een contrast met hier,
23 graden en een zonnetje heerlijk.
Tot mails Elian
Nieuw-Zeeland ziet er schitterend uit met al die met sneeuw bedekte bergen en die mooie groene landschappen.
Het weer ziet er op de foto's ook goed uit.
Ben je inmiddels al een beetje gewend aan het links autorijden? Grappig kenteken heeft jouw auto trouwens (CRU).
Zijn de Kiwi's een beetje aardige lui en ben je al veel andere internationale toeristen tegengekomen?
Veel plezier,
Rutger
leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven.
Ziet er allemaal mooi uit op de foto's.
Je moet misschien wel stoppen met overal "Rotterdam Hooligans" te roepen. Dat je alleen het internetcafé bent uitgetrapt valt dan nog mee.
groet
Jaco & Kitty
veel plezier!